Bezprzewodowa syrena Smart sygnał ostrzegawczy 85dB

Bezprzewodowa syrena Smart sygnał ostrzegawczy 85dB

Pełny opis przedmiotu

Parametry produktu

Stan:
Powystawowy
Stan opakowania:
oryginalne
Marka:
Nedis
Typ alarmu:
bezprzewodowy
EAN (GTIN):
5412810296705
Pokaż wszystkie parametry

STAN: Powystawowy stan bardzo dobry.

CENA NOWEGO: ok. 140zł.

Nedis WIFISI10CWT bezprzewodowa syrena Smart | alarm lub akustyczny sygnał ostrzegawczy | 85 dB

  • Osiem różnych sygnałów dźwiękowych
  • Produkt podłączany do Wi-Fi
  • Sterowanie przez telefon komórkowy

Syrena podłączana do Wi-Fi.

Utwórz system ostrzegania smart! Ze względu na głośny dźwięk oraz migające lampy syrena z serii Nedis SmartLife może posłużyć zarówno jako dzwonek do drzwi, jak i system ostrzegania. Wystarczy ją podłączyć do sieci Wi-Fi oraz ustawić jej funkcje w telefonie!

Osiem różnych sygnałów dźwiękowych o dużej głośności

Syrena ostrzega przy użyciu jednego z ośmiu dostępnych sygnałów dźwiękowych oraz migających diod. Natężenie dźwięku wynosi aż 85 dB i można je skonfigurować tak, aby syrena przebiła się przez hałas w pełnym ludzi pomieszczeniu. Ze względu na obecność wyłącznika czasowego masz możliwość ustawienia konkretnego czasu lub godziny, po której syrena ma się włączyć.

Podłącz do Wi-Fi i obsługuj przez smartfon

Dołączony do zestawu przewód USB o długości 1,2 m i niewielkie rozmiary syreny pozwalają na umieszczenie urządzenia w dogodnym miejscu. Wystarczy podłączyć produkt do domowej sieci Wi-Fi i wprowadzić wszystkie ustawienia bezpośrednio w telefonie! Jeśli masz Amazon Alexa lub Asystenta Google, możesz również sterować produktem przy użyciu głosu.

Współpraca z innymi produktami SmartLife

Syreny można używać oddzielnie lub w połączeniu z innymi produktami SmartLife. Możesz na przykład stworzyć kompletny system zabezpieczeń poprzez połączenie czujnika ruchu i syreny, które będą razem ostrzegać przed nieproszonymi gośćmi.

Nedis SmartLife – produkty do domu smart

Produkt ten należy do oferty Nedis SmartLife, która obejmuje również takie elementy wyposażenia, jak lampy, wyłączniki, gniazda i kamery. Produkty podłącza się do Wi-Fi i steruje nimi przy użyciu darmowej aplikacji na smartfonie. Możesz mieć dom smart od razu – wystarczy produkt SmartLife – nie potrzeba żadnych mostków, hubów czy bram sieciowych!

  • Długość kabla: 1,2 m
Zgłoś naruszenie regulaminu Taniey
Kod BDO sprzedającego: 000665524

Podobne oferty

Warunki zwrotów
Twoje prawa pozakupowe
Zwrot: Zwrot możliwy
Czas na zwrot: 14 dni
Koszt zwrotu pokrywa: Kupujący
Dodatkowe warunki sprzedawcy
  • Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Metody wysyłki
Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin. Przewidywane czasy dostawy przez serwis Taniey.

Płatność z góry
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomaty® 24/7: śr. 11 cze. - czw. 12 cze. w punkcie 12,00 zł Maks. 1 szt. w paczce
ORLEN Paczka: śr. 11 cze. - czw. 12 cze. w punkcie 9,99 zł Maks. 1 szt. w paczce
Kurier
InPost Kurier (Taniey): śr. 11 cze. - czw. 12 cze. u Ciebie 15,50 zł Maks. 1 szt. w paczce
DPD Kurier: śr. 11 cze. u Ciebie 13,00 zł Maks. 1 szt. w paczce
Płatność przy odbiorze
Kurier
InPost Kurier (Taniey): śr. 11 cze. - czw. 12 cze. u Ciebie 17,50 zł Maks. 1 szt. w paczce
DPD Kurier: śr. 11 cze. u Ciebie 15,50 zł Maks. 1 szt. w paczce
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji: Brak gwarancji
Rękojmia
Rodzaj rękojmi: Rękojmia ograniczona
Okres rękojmi: 24 miesiące
Okres rękojmi dla przedsiębiorców: 1 miesiąc
Dodatkowe informacje o gwarancji
Reklamacje i rękojmia Reklamacje bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego, jeśli sprzedany towar posiada wadę fizyczną lub prawną – zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady, Klient ma prawo złożyć reklamację lub skorzystać z gwarancji, jeśli została udzielona. Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy i zawierać: dane Zamawiającego (imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu), dla firm: nazwę, adres siedziby, dane kontaktowe osoby upoważnionej, opis wady, dowód zakupu. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni. O decyzji informujemy pisemnie lub mailowo. W przypadku uznania reklamacji, możliwe rozwiązania to: wymiana wadliwej części, rabat na kolejne zamówienie, pełny zwrot środków. Zachęcamy do wskazania preferowanego rozwiązania w treści zgłoszenia. Informujemy również na bieżąco o statusie reklamacji oraz ewentualnej wysyłce zamienników lub dokonaniu zwrotu środków. Jeśli klient korzysta z rękojmi, zobowiązany jest dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy – na własny koszt lub po wcześniejszym uzgodnieniu. Towary używane – ważna informacja: Kupując towar używany (pochodzący m.in. z palet konsumenckich/zwrotów), Zamawiający akceptuje fakt, że przedmiot mógł nosić ślady wcześniejszego użytkowania. Wady wynikające z naturalnego zużycia, upływu czasu lub normalnego użytkowania mogą występować i nie stanowią podstawy do reklamacji, jeśli nie istniały w momencie zakupu. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za towary używane jest w takim zakresie ograniczona.
Parametry produktu
Podstawowe parametry
Stan: Powystawowy
Stan opakowania: oryginalne
Marka: Nedis
Typ alarmu: bezprzewodowy
Dodatkowe parametry
EAN (GTIN): 5412810296705
Informacje dot. bezpieczeństwa
Producent
  • Sprzedawca nie uzupełnił informacji o producencie.
Osoba odpowiedzialna
  • Sprzedawca nie uzupełnił informacji o osobie odpowiedzialnej.
Załączone pliki
  • Sprzedawca nie dołączył żadnych plików.
Załączniki do oferty
Załączone pliki
  • Sprzedawca nie dołączył żadnych plików.
Informacje o sprzedającym
Extra Small (xs)
Small (sm)
Medium (md)
Large (lg)
X-Large (xl)
XX-Large (xxl)