PRZEPŁYWOMIERZ (5 pin) NISSAN ALMERA II, MAXIMA / MAXIMA QX V, PATROL GR V,
PRZEPŁYWOMIERZ (5 pin) NISSAN ALMERA II, MAXIMA / MAXIMA QX V, PATROL GR V,
Pełny opis przedmiotuza sztukę:
69,99 zł
ze sprzedawcą:
Zobacz wszystkie metody wysyłki.
Gwarancja na okres 24 miesiące.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Parametry produktu
- Stan:
- Nowy
- Stan opakowania:
- oryginalne
- Jakość części (zgodnie z GVO):
- P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
- Producent części:
- Abakus
- Typ samochodu:
- Samochody osobowe
- Typ silnika:
- Benzyna
- Numer katalogowy części:
- 120-08-065
- Numery katalogowe zamienników:
- ASHIKA 02-01-100|BLUE PRINT ADN174202C|BLUE PRINT ADN174210|BREMI 30104|ESEN SKV 07SKV110|ESEN SKV 07SKV267|GH GH-722248|GH GH-722249|GH GH-722252|GH GH-722292|GH GH-722293|RIDEX 3926A0237|WILMINK GROUP WG1014158|WILMINK GROUP WG1014352|WILMINK GROUP WG14
- Numer katalogowy oryginału:
- NISSAN 22680 1M200|NISSAN 226802W200|NISSAN 22680-2W200|NISSAN 226804M500|NISSAN 22680-4M500|NISSAN 226804M501|NISSAN 22680-4M501|NISSAN 226805M300|NISSAN 226805M301|NISSAN 226805M30A|NISSAN 226806N200|NISSAN 22680-6N200|NISSAN 226806N201|NISSAN 22680-6N2
- EAN (GTIN):
- 5905993144784
Poniższe informacje mają charakter ogólny i informacyjny inie stanowią warunków gwarancji. Warunki gwarancji dostępnesą u naszych przedstawicieli handlowych oraz w naszychogólnych warunkach sprzedaży.Części zamienne/naprawcze Abakus przeznaczone są tylko iwyłącznie do napraw pojazdów w celu przywrócenia impierwotnej funkcjonalności.Części zamienne/naprawcze Abakus są używane lub sprzedawaneużytkownikom wyłącznie w celu naprawy pojazdów w celuprzywrócenia ich pierwotnego wyglądu i funkcjonalności i niesą oryginalnymi częściami zamiennymi OE/OEM/OES.Nasze produkty dostarczane są bez instrukcji montażu. Montażnaszego produktu może być wykonany wyłącznie przezprzeszkolonych techników specjalistów w zakresie konkretnychnapraw samochodów. Dostarczane przez nas produkty sąprzeznaczone wyłącznie do prawidłowego i właściwegoużytkowania.Gwarancja może wygasnąć w przypadku: niewłaściwa instalacjalub naprawa, nieodpowiednia aplikacja lub użycie, montaż lubnaprawa wykonana poza specjalistycznymi warsztatamisamochodowymi.Roszczenia gwarancyjne przepadają, jeśli pojazd jestmodyfikowany i wykorzystywany do sportów motorowych, tuninguitp. (z wyjątkiem naszych części tuningowych, które sąopisane w TecDoc i naszym cenniku).Zgłoszenie gwarancyjne powinno zawierać kompletnądokumentację m.in.: nr podwozia, pierwsza rejestracja,przebieg pojazdu, informacje o instalacji LPG, rejestrpamięci usterek, zdjęcia, nasz kod QC (kontrola jakości),faktura za montaż, dane teleadresowe warsztatu wykonującegowymiany lub naprawy.Zgłoszenia gwarancyjne dostępne są w naszym systemie PanelKlienta.Reklamacje mogą wymagać uzupełnienia danych, takich jak logipamięci błędów.Niekompletna dokumentacja może skutkować odrzuceniemroszczenia.Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas transportu nie sąuważane za szkody jakościowe i będą rozpatrywaneindywidualnie.










