Public relations Znaczenie społeczne i kierunki ro
za sztukę:
19,99 zł
ze sprzedawcą:
Zobacz wszystkie metody wysyłki.
Gwarancja na okres 1 miesiąc.
Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.
Parametry produktu
- Stan:
- Używany
- Stan opakowania:
- oryginalne
- EAN (GTIN):
- 9788301148669
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki ro
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.

- Tytuł: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
- Autor: Praca zbiorowa
- Okładka: Twarda
- Stan: Używana
- Rok wydania: 2006
- Liczba stron: 360
- Wydawnictwo: PWN
- ISBN: 9788301148669
- VAT: 5%
- Czas wysyłki: w ciągu 24 h
- Indeks: O.W.16.08.22
Na okładce lekko widoczne ślady użytkowania, ranty delikatnie przybrudzone, strony w środku czyste, książka pobiblioteczna